DUKLA PRO INKLUZI 22

Realizace čtenářských klubů a doučování žáků v rámci projektu “PODPORA ŠKOL FORMOU ZJEDNODUŠENÉHO VYKAZOVÁNÍ”

Doučování žáků školy ohrožených školním neúspěchem

Cílem této části projektu je podpořit žáky ohrožené školním neúspěchem prostřednictvím doučování. Tato podpora je vhodná pro všechny žáky, a to i pro žáky ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí, kterým napomáhá upevňovat jejich zvyky provádět samostatnou odpolední přípravu na vyučování.

Realizace čtenářských klubů pro žáky prvního i druhého stupně základní školy

Čtenářské kluby pro žáky mají formu volnočasové aktivity a vedou žáky k rozvoji klíčových kompetencí. Výrazným způsobem zvyšují čtenářskou gramotnost žáků, která má dopad i na zvyšování a zkvalitňování znalostí a dovedností v ostatních složkách povinného vzdělávání. Pod dohledem kvalifikovaných pedagogů Mgr. Veroniky Babkové a Mgr. Barbory Hovorkové žáci pracují z různými druhy literatury, půjčují si knihy domů a následně si o nich „v přátelském kroužku povídají“.